Horloge Review: GameTime Agent Serie College Team Horloge

Als u op zoek bent naar een officieel gelicenseerd team horloge, kunt u proberen de GameTime Agent serie team horloge. Deze horloges detailhandel voor ongeveer $ 25 op de Gametimeshop website, maar mijn vrouw gebeurd in een Florida Gator horloge voor mij van GameTime bij Walmart voor $ 20. De Gametime Agent-serie horloge is een traditioneel analoog horloge met een edelstaal, een zilveren plastic doosje, een roterende zwarte omlijsting en een zwarte nylon en klittenband. Het gezicht van het horloge is voorzien van een team logo op een achtergrond van teamkleuren.
Agent serie horloges zijn beschikbaar voor de meeste grote college teams, de meeste pro voetbalteams, veel pro basketbal teams, een aantal pro hockey teams, verschillende NASCAR drivers, en zelfs de fictieve favoriete coureur Ricky Bobby. Mijn Florida Gator horloge heeft het bekende toothy Gator logo in een oranje ovaal set tegen een mooie blauwe achtergrond. Het ziet er geweldig.
Volgens de literatuur die bij de Florida Gator horloge, de Gametime Agent serie heeft een quartz uurwerk en is schokbestendig en waterbestendig tot 3 atmosfeer. De Gametime Agent serie wordt gedekt door een levenslange beperkte garantie dat de mandaten van een 8,50 dollar administratiekosten om het horloge te repareren. Toen mijn vrouw in eerste instantie kocht me de Gator Watch, werd ik opnieuw verzekerd te zien dat een kleine plastic spacer werd horloge levensduur van de batterij behouden door het houden van het horloge komen voort uit wordt gedrukt inch Niets is zo vervelend om kopers te kijken dan het zien van een batterij-aangedreven polshorloge wegtikken waardevolle levensduur van de batterij in een winkel geval.
Als een Gator fan, het team logo meteen vooroordelen mij in het voordeel van deze polshorloge. Naast de officieel gelicenseerde Gator logo, de Gametime Agent Serie horloge heeft scherpe styling. De zwarte omlijsting draait gemakkelijk en kan worden gebruikt om de verstreken tijd meten met de eerste twintig minuten zijn gemarkeerd met witte 1-minuut hash met aanvullende hekjes om de vijf minuten in de rand. Leesbaar witte nummers worden geplaatst op de ring op 10 minuten. Van een afstand of op casual onderzoek, heeft de GameTime Agent-serie horloge er niet goedkoop en zou niet pijnlijk in een sociale situatie. Pasvorm en afwerking zijn goed en voldoen aan typische verwachtingen voor de Chinese-en-klare consumentenproducten.
Het horloge is licht van gewicht en gemakkelijk om de hele dag te dragen. Dit NCAA-licentie horloge is groot voor mannen zonder een clunker. De Gametime Agent serie horloge heeft een 1 en 5/8-inch diameter gezicht en 3/8-inch dikke lichaam. Mijn Gator horloge beschikt niet over het gewicht, gewicht, of polijsten van mijn Relic analoge horloges en het heeft niet de high-tech look van mijn Relic LCD analoog horloge. Echter, de Gametime Agent Series-team goed te kijken functies en de Japanse beweging steeds correct time meer dan twee dagen observatie tegen een nauwkeurige klok. Aangezien ik nogal grote polsen en hebben moeite met het vinden horloges die passen, was ik het meest onder de indruk van de gulle 10-inch voorzien band lengte.
Natuurlijk, geen 25 dollar polshorloge is perfect. Zelfs een Gator polshorloge heeft een paar gebreken, bijvoorbeeld de Velcro polsband lijkt erop dat het moeilijk zou zijn om te verwijderen uit het horloge. Aangezien de polsband omvat het roestvast achterplaat, is het moeilijk om de ets lezen op de achterkant en het zou moeilijk zijn om de batterij te vervangen. Het klittenband wordt ondersteund door de typische zwarte nylon en heeft de neiging te vangen warmte en transpiratie. Dit NCAA licentie horloge ontbreekt ook glow in the dark of terug licht functies. Je zal ook geen enkele kalender functies op deze goedkope Gator horloge. Dit horloge werkt gewoon niet de datum of dag. Tot slot, op $ 8,50, de garantie handling fee lijkt nauwelijks de moeite waard als het horloge breekt.
Over het geheel genomen ben ik tevreden met mijn GameTime Agent Series polshorloge. Het ziet er gewoon mooi en stelt me ​​in staat om steun te betuigen voor de Florida Gators elke dag.

Wolfgang Puck Bistro Hand Mixer: Product Review
Kleding Wederverkoop Winkels in Orange County